a) Vyúčtování služeb rok 2024
v minulých dnech jste obdrželi do emailu vyúčtování služeb za rok 2024. Žádáme Vás o kontrolu vyúčtování – na případné reklamace máte 30 dnů od doručení. Reklamace směřujte na správce, p. Ježkovou (email – sprava@jezkova.cz ).
Současně si zkontrolujte číslo účtu uvedené na vyúčtování. Pokud tam číslo účtu není, znamená to, že nemáme aktuální číslo, prosím tedy o nahlášení p. Ježkové. Pokud tam máte uvedené číslo účtu, které neplatí a máte číslo nové, opět prosím o nahlášení p. Ježkové. Cílem kontroly je vyplacení přeplatku na Váš správný bankovní účet.
Výplata přeplatků bude zahájena a prováděna průběžně po ukončení reklamačního období, tj. od konce května 2025.
Nedoplatky uhraďte nejpozději do 31.5.2025 následujícím způsobem:
Převodem na účet BD
- číslo účtu 3372 161 319/0800 u České spořitelny a.s.
- variabilní symbol: číslo bytu.
- zpráva pro příjemce: úhrada nedoplatku za rok 2024 + jméno.
V hotovosti v úředních hodinách BD nebo přímo vkladem na účet družstva
- Při využití vložení prostředků přímo na účet BD uvádějte variabilní symbol i zprávu pro příjemce jako u převodu na účet BD.
b) zamykání dveří od sklepů a mříží
vzhledem k tomu, že se množí případy, kdy nejsou zamčené hlavní dveře od sklepů včetně mříží, apelujeme na Vás a žádáme o dodržování zamykání těchto dveří ideálně na 2 západy včetně zamykání mříží. Vyhneme se tak případným krádežím či vandalství!
Pěkný večer
za představenstvo
Dáša Jonášová, předseda