Vyúčtování záloh za služby a energie – rok 2024

a) Vyúčtování služeb rok 2024

v minulých dnech jste obdrželi do emailu vyúčtování služeb za rok 2024. Žádáme Vás o kontrolu vyúčtování – na případné reklamace máte 30 dnů od doručení. Reklamace směřujte na správce, p. Ježkovou (email – sprava@jezkova.cz ).

 

Současně si zkontrolujte číslo účtu uvedené na vyúčtování. Pokud tam číslo účtu není, znamená to, že nemáme aktuální číslo, prosím tedy o nahlášení p. Ježkové. Pokud tam máte uvedené číslo účtu, které neplatí a máte číslo nové, opět prosím o nahlášení p. Ježkové. Cílem kontroly je vyplacení přeplatku na Váš správný bankovní účet.

Výplata přeplatků bude zahájena a prováděna průběžně po ukončení reklamačního období, tj. od konce května 2025.

Nedoplatky uhraďte nejpozději do 31.5.2025 následujícím způsobem:

Převodem na účet BD

  • číslo účtu 3372 161 319/0800 u České spořitelny a.s.
  • variabilní symbol: číslo bytu.
  • zpráva pro příjemce: úhrada nedoplatku za rok 2024 + jméno.

V hotovosti v úředních hodinách BD nebo přímo vkladem na účet družstva

  • Při využití vložení prostředků přímo na účet BD uvádějte variabilní symbol i zprávu pro příjemce jako u převodu na účet BD.

b) zamykání dveří od sklepů  a mříží

vzhledem k tomu, že se množí případy, kdy nejsou zamčené hlavní dveře od sklepů včetně mříží, apelujeme na Vás a žádáme o dodržování zamykání těchto dveří ideálně na 2 západy včetně zamykání mříží. Vyhneme se tak případným krádežím či vandalství!

 

Pěkný večer
za představenstvo
Dáša Jonášová, předseda

Posted by administrator